Tuesday, June 15, 2010

Hari yg penat, mengantuk yg amat & kunci...

aduiii dah la mengantuk x cukup rehat...tetiba sampai office tertinggal kunci drawer daa... Ni holiday punya pasal la... tu la cuti lama sgt...4 hari je...Jumaat - Isnin...best2 dpt cuti lama2 tp xder la lama mana pun rasa cam x cukup je cuti tu....tp takkan nak mc plak harini dah la jumaat dah mc..sakit pinggang la..naper ntah..dah seminggu gak la..munkin berat dukung adam kot, sebab tak de pun angkat benda2 berat lain...

Tu la tu holiday punya mood tak hilang lagi..dah la x bawa handbag biasa yg selalu bawa g office tu.. dalam tu ada kad lrt, monorel ngan kunci drawer...huhuhuhu..nasib baik ada kad touch n go... tp x suka sgt guna kad ni tuk lrt ngan monorel sbb sistemnya selalu ada masalah pastu nti kena 'q' panjang, boring betul dah la klu masa balik tu nak berebut2 je...Ni lagi satu kunci drawer...dah la aku simpan laptop dlm drawer x kuasa aku nak usung ke sana  ke mari laptop tu baik aku bawa adam...hehehe... sejam lebih aku aku x tau nak buat apa kt meja tadi dok baca Jurutera je...nasib baik ada sorang staff ni off hari ni & pc dia xder password apa lagi aku pun pinjam la kejap sehingga dapat kunci... harap2 my hubby bole balik umah ambikkan kunci..pastu aku kena gak naik monorel & lrt jumpa dia kt lrt station nak  ambik kunci tu...huhuhu leceh tu...tp nak wat cam ne...x best la guna pc orang ..stop jap Yoshida suh kira pile points lak..huhuhu...

---- sambung balik...laa dah lari lak idea nak tulis apa...x jad i nak ambik kunci tu kt hubby sbb adik nak antar kt sini...lg senang x yah la penat2 naik benda2 bergerak atas rail tu...huhuhu...ok la dh mcm xder mood nak tulis apa..lunch ni mkn bubur kacang hijau je tp x sesedap mcm kak long buat tuhari...:)

No comments:

Post a Comment